דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוגגים באולם יוקרתי 

מאת    [ 12/07/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1856 פעמים ]

חולמים שיהיה לכם את האירוע? מי לא חולם על אירוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה באמת אנשים זוכרים מאירוע? שמלה, יחודיות המתאבנים, המוזיקה, וכמובן את המקום. יתכן שתופתעו מהמימצאים, אולם להרבה מאוד מהאורחים אותם דברים חשובים, ועל החשובים נשתדל להתייחס פרטנית.

בחירת מיקום האירוע


המיקום שתבחרו צריך לשקף את בעלי השמחה ואת הדברים שחשובים לכם. וילה בסביון תשקף אקסקולוסיביות, חתונה בבריכה תקרין ילדותיות מבורכת, גן או אולם ארועים יוקרתי ירמוז על עושרכם בעוד גן או אולם אינטימי ירמוז על חמימות.

זכרו שהכי קל לחלום על ארוע שיהיה אקסקלוסבי ומופצץ, אך לרוב שאחרי שלב התכנון קולטים בעלי האירוע לדאבונם שזה לא מה שלמעשה הם דמיינו. לפני שאתם סוגרים אולם תחשבו מחוץ לקופסא אם באמת ובתמים המקום הזה אכן תואם את רצונותיכם .

מה לגבי האוכל?

הסתיים העיסוק עם אולם אירועים? לדעת כל האורחים אחד ההספקטים המורכבים ביותר הוא התפריט. יתכן שזה נשמע קצת מופרך, אך אנשים מחפשים ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא האוכל שמוגש.

לפני שאתם מחליטים על מנות תנסו לחשוב בקפידה מי האנשים שיהיו הנתח הגדול ביותר ביומכם החשוב. אם מדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל ביתי, כי אז עדיף שתלכו על מנות יותר עממיות. אם למזלכם מדובר בחבר'ה צעירים מהבוהמה השנקינאית ניתן לנסות אוכל גורמה, אם זאת מסיבת צעירים ומרבית המוזמנים יהיו בה נערים אז כמובן ניתן לקבוע תפריט ילדותי יותר הכולל בו פיצה, עוגתשוקלד ועוד.

במרבית המקרים בלתי אפשרי לרצות כל האורחים, בגלל זה כדאי להרכיב תפריט צנוע ומורכב, ביתי וחדש. כך יהיו למוזמנים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיכומו של עניין, ברוב המקרים עדיף שיהיה גיוון של אפשרויות מאשר מספר מנות מצומצמות.

המראה הכללי...

היה ויש לכם זמן מיותר ואתם ממש מעוניינים לעשות רושם על המוזמנים, תצרו קונספט, משהו חדשני ובייחוד מסר שאתם רוצים להדגיש. כמו שבחירת מקום האירוע, גם סגנון העיצוב הוא מרכזי למוזמנים.

בכל הקשור לזה באמת הכל לגיטימי; אפשר להשתמש בהכל, או להפך אפשר להדגיש דברים מסוימים; צבעי האירוע (ארוע בכתום, עיצוב בשני צבעים), אביזרים (חול ועצים) עיצוב הפרחים וכו', פשוט תנו לעצמכם להתפרע. לא פעם קורה שאירוע פרטי הופך בעיקר להיות האירוע של הורי בעלת השמחה, לכן דווקא בנושא חשוב זה, זו האופצייה הכי טובה להביא את היחודיות שבכם.

מתעניינים לגבי גן אירועים

באמת הכי פשוט זה לנסות לרצות את ההורים, אבל תזכרו תמיד שאחרי הכל זה האירוע שלכם. היה ויש משהו שאתם לא רוצים לוותר עליו אף אם הוא לפעמים, מפריע לאחרים, אל תסכימו להתפשר עליו. תסבירו למי שזה מפריע לו בדרך הכי עדינה שזהו בכל מקרה המילה האחרונה שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום למה שהכי משקף אתכם.


אתם, עדין צריכים מידע חשוב בנושא אירועים המשיכו לקרוא ושתהיה קריאה נעימה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב